skip to Main Content
تلفن: 22895334-22895430

جهت مطالعه تشخیص گاز آرگون در شیشه دوجداره وارد لینک اصلی زیر شوید.

شیشه دوجداره و نحوه تشخیص وجود گاز آرگون در آن

This Post Has 31 Comments
  1. سلام ممنون از راهنمایی هاتون لطفا بفرمائید آیا مکانی ، مرجعی، وجود دارد برای بردن شیشه دو جداره برای معلوم کردن صحت سلامت و اگر معلوم شد استاندارد نیست زه کجا شکایت برد

    1. باسلام
      اگر اطمینان پیدا کردید که شیشه دوجداره شما استاندارد نیست شما می توانید به اداره استاندارد منطقه مربوطه که شیشه دوجداره در آن منطقه تولید شده است شکایت برده و سریعا ترتیب اثر خواهند داد.

  2. آیا ضمانت اجرایی دارد یا اینکه گاز داخل بین دو جداره تا چه زمان اثر دارد و احتیاج با شارژ دوباره دارد

  3. با سلام
    در پنجره های کشویی باید تناسبی بین عرض و ارتفاع جهت عملکرد صحیح پنجره وجود داشته باشد یا این موضوع بی تأثیر است.
    با تشکر

    1. با سلام
      در پنجره های کشویی اگر ارتفاع بازشو زیاد باشد بهتر است که عرض آن کم نباشد. به عنوان مثال اگر ارتفاع 2 متر باشد بهتر است که عرض آن بین 800 تا 1000 میلی متر باشد. اگز کمتر از 800 میلی متر باشد، در هنگام باز و بسته کردن پنجره دوجداره کشویی با مشکل بر خواهید خورد و عملکرد آن روان و ساده نخواهد بود.

  4. سلام
    آیا میشود از شیشه های موجود در چهارچوب برای دو جداره کردن به منظور صرفه جویی در هزینه مصرف کننده استفاده کرد

    1. با سلام
      بله این امکان وجود دارد. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره بدون تخریب و یکروزه صورت می گیرد. در صورت تعویض صرف شیشه دوجداره داخل فریم آهنی ، بهتر است این کار صورت نپذیرد و کل پنجره با پنجره دوجداره upvc جایگزین گردد، در این حالت هزینه می شود اما خواسته برآورده نمی شود.

    2. با سلام
      بله این امکان وجود دارد اما هزینه باز و بست کردن و برش شیشه و ارسال به محل کارخانه تولید شیشه در کل با تولید شیشه دوجداره صنعتی همسان می گردد. خیلی از کارخانجات شیشه هم این کار را انجام نمی دهند.

  5. سلام. ممنون از مطالب خوبتون.. من به صورت دستی تولید شیشه دو جداره دارم ممنون میشم با همکاری هم شعبه ای برای تولید شیشه استاندارد داشته باشیم

  6. با سلام من مصرف کنند پنجره دوجداره از محصولات شهرستان سبزوارهستم ونفهمیدم که چگونه متوجه شویم از داشتن گاز آرگون بنده وقتی حمام میروم شیشه دو جداره داخل حمام را بخار آب میپوشانند آیا داخل شیشه گاز دارد یا ندارد لطفا توضیع بفرمایید متشکرم

    1. اکثر کارگاههای کوچک بخاطر نداشتن امکانات و تجهیزات کافی و بعضا بخاطر سود جویی گازی تزریق نمیکنند و فقط به ریختن سیلیکا ژل در فرم بسنده میکنند

  7. سلام بنده از یکی از شرکتهای پنجره دوجداره سبزوار درب وپنجره خریداری کردم ولی وقتی حمام می روم شیشه دو جدار حمام را بخار آب می پوشاند آیا داخل شیشه گاز آرگون دارد یا ندارد متشکرم

    1. اگر بین دو شیشه بخار جمع می شود. چسب درزگیری بین دو شیشه سوراخ شده و در نتیجه گاز آرگونی وجود ندارد .

  8. با سلام و تشکر از ارائه مطالب مفیدتان
    بفرمائید حداکثر ابعاد شیشه دوجداره چقدر است؟ و اگر در مناطق بادگیر کوهستانی استفاده شود ابعاد ماکزیمم آن چقدر کاهش می یابند؟

  9. باسلام شیشه دوجداره من سوپاپ ندارد.وبقیه موارد مثل گفته شما اجرا شده.آیا نبود سوپاپ نشانه عدم گاز میباشد؟باتشکر

    1. سلام خواستم بدونم وجود گاز باعث کمتر شدن صدای ورودی میشود .
      و به طور کلی برای کمتر شدن صدا ی ورودی چه کار باید کنیم .
      آیا پنجره ی سه جداره با پنجره ی دو جداره تفاوتی از نظر صدا گیری دارد یا نه ممنون زاهدی

  10. باعرض سلام. تمام مواردی که ذکر کردین درشیشه های من وجود داره ولی سوپاپ نداره آیا نشانه عدم گاز است

  11. راهنمایی عالی بود ممنون
    پریروز شاهد درگیری بین سازنده پنجره با یکی از همسایه ها بودم که صاحب ملک فهمیده بود که گازی در شیشه ها تزریق نشده بود
    و سازنده اضرار داشت که گاز تاثیری نداره

  12. اولا گاز ارگن حدود ۸۰۰۰۰تومن میباشد پس منفعت تزریق نکردن ان در شیشه اصلان خنده داره دوما این شرکت ها هستند که بخاطر پول بیشتر فقط فله ای تولید میکنن و گارانتی هاشون همه الکی و وقتی گندش در میاد دست به دامن همون گارگاهای دستی میشن سوما بخاطر هزینهسرویس دستگاهها قیمت تمام شده کارخونه خیلی از کارگاه بیشتر در میاد یه سال الان پراد کارخونه بهتر یا پرشه که بیشتر تولیدش کاملا دست سازه و با نظارت مستقیمه نه دستگاه

    1. باسلام
      تزریق گاز آرگون باعث پایین آمدن شکست در حین بارگیری و تخلیه و مخصوصا در مناطقی که اختلاف فشار وجود دارد می گردد. هزینه آنچنانی هم ندارد اما ماشین آلات تزریق آن گران است.
      اگر استاندارد های تولید شیشه دوجداراه رعایت گردد، شیشه دوجداره چه در کارگاه و چه در کارخانه از یک کیفیت برخوردار خواهد بود. اما متاسفانه رعایت نمی شود. در کاخانجات تولید شیشه دوجداره با ماشین الات مکانیزه با توجه به سرعت تولید و هزینه نیروی انسانی کمتر، قیمت تمام شده آن پایین تر می آید اما اختلاف قیمت شیشه دوجداره کارخانه ای و کارگاهی به این علت نمی باشد. و علت اصلی در کیفت و نوع مواد اولیه بکار رفته می باشد. اگر شیشه کارگاهی قیمتش ارزان است به علت هزینه های تولید نیست بلکه علت آن را باید در مواد اولیه جستجو کرد.

    1. باسلام
      ضخامت شیشه دوجداره در پنجره کشویی ویستابست 18 میل است یعنی اگر از اسپیسر 10 استفاده می کنید هر جدار از شیشه دوجداره شما باید ضخامتی برابر با 4 میل داشته باشد تا جمعا 18 میل شود.

  13. با سلام.مدت یک ماه هست که در و پنجره دو جداره نصب کردیم،منزلمون به شدت سرده و اصلا گرم نمیشه،جریان هوای سرد رو کاملا احساس می کنیم،وقتی پنجره ها رو از بیرون شستیم فرشها از داخل خیس شدند سرما به راحتی از پنجره ها عبور میکنند و شیشه ها از داخل کاملا سرد هستند و در قسمتهای پایینی پنجره بخار به همراه قطرات آب دیده میشه،آیا راه حلی برای برطرف شدن این مشکلات وجود داره؟آیا رگلاژ میتونه موثر باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با فاراد پنجره Back To Top